تخصص نبض لاله زار تبلیغات میباشد …
تبلیغات به سه قسمت تقسیم میشود. که به نظر اینجانب و سیاستمداران مطرح دنیا همه فراز و نشیبهای جهان بر پایه این ۳ قسم منتهی میشود.
1- تبلیغات سیاسی
2- تبلیغات فرهنگی
3- تبلیغات اقتصادی
بزرگترین سیاستمداران دنیا به جهت راهبرد و نتیجهگیری مناسب در زمینه ایدههای سیاسی خود ابتدا به کمک ابزار تبلیغات خود را آغاز میکنند. و طی مسیر به نتیجه دلخواه میرسند.
اگر یک حکومت بخواهد ایدههای خود را به مردم و حتی دنیا القا کند ابتدا باید به کمک ابزار تبلیغاتی فرهنگ مردم را تغییر دهد تا بتواند به اهداف خود برسد.
البته ۲ مورد بالا به دلیل توضیح بیشتر نیازمند صفحهای برای آن نوشته شود و چه بسا حتماً این کتابها موجود میباشد. پس چون در حوزه کاری ما نیست فقط اشاره کوچکی به آن داشتم.
و اما تبلیغات اقتصادی:
به نظر اینجانب کل اقتصاد موفق دنیا بر پایه تبلیغات بنا شده است که بدون هیچ ابزار تبلیغاتی به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. مثلاً به کمک ابزار تبلیغاتی میتوان کالایی را اوج گرفت یا به اوج قدرت رساند. و در کورس اولینهای دنیا قرار داد. به شرطی که تبلیغات را اصولی انجام دهیم.
تبلیغات اصولی باید متداوم باشد و پشت سر هم انجام بگیرد. باز به طور مثال به شرکت پاک گفتند در حال حاضر همه ایرانیها شما را میشناسند و با شعار «پاک پاکیزه» و… نیازی به تبلیغ بیشتر نیست. دیگر برای چه ادامه تبلیغات میدهید؟ و در پاسخ مدیر آن مجموعه گفتند: برای نسل آینده ما تبلیغات را ادامه میدهیم چونکه این نسل و دو نسل بعد هنوز ما را نمیشناسند.
و همچنین تبلیغات غیر اصولی تبلیغاتی است که یک بار باشد و متداوم نباشد. به طور خلاصه میتوان گفت این اشخاص در اصل شانس خود را امتحان میکنند. حال یا در همان یک دوره تبلیغات به نتیجه منحصر میرسند و یا اینکه کلا هزینه ای که کرده اند به باد میرود.
در تبلیغات اصولی به هیچ عنوان هزینه ای که کردید سوخت نمیشود.زیرا به طور مثال شما مجله نبض لاله زار، دوازده دوره آگهی میدهید شاید ماه اول، دوم یا سوم هیچ نتیجه ای حاصل نشود البته در بدترین حالت بازار… اما بالاخره از دوره هایی که در این دوازده ماه تبلیغات کرده اید مشتریانخوب بدست می آورید. که چندین برابر هزینه ای که بابت تبلیغات کرده اید از این مشتریان خواهید گرفت و علاوه بر این مشتریانی که پیدا کردید گذرا نیستند و میتوانید سالها با ایشان روابط اقتصادی داشته باشید.
ما در زمینه تبلیغات اقتصادی نیز قطره ای از دریا برای شما توضیح دادیم که میتوانید با تهیه مقاله بیشتر با این ابزار اقتصادی آشنا شوید…
مجله نبض لاله زار، اولین نه – بهترین آگهی نامه تخصصی برق، هیدورلیک، پنوماتیک و صنعت میباشد که به مدت ده سال هر ماهه در این زمینه مشغول به فعالیت در کل کشور است.
در بازاریابی مربوط به چاپ، نشر و پخش شده و میشود و جریان اقتصادی بازار برق را به چندین برابر افزایش داده است.
مدیر کارآفرین: جناب آقای محمد فخاری در سال ۱۳۷۵ مغازه برق پلاک واقع در لاله زار، کوچه ملی و در سال ۱۳۸۰ کابل ملی ایران را تأسیس نمودند.
و در سال ۱۳۸۳ مجله تخصصی بولینگ و بیلیارد به نام ایران شار را نشر و پخش نمودند.
از سال ۱۳۸۵ به بعد کانون مجله تخصصی نبض لالهزار – نبض صنعت کانون فرهنگی و تبلیغاتی نبض لاله زار با بیشت از ۱۸ کارمند که مشغول به کار میباشد اداره مینمایند.